تبیین

آثار منتخب فیلم ، صوت، تصویر و متن

تبیین

آثار منتخب فیلم ، صوت، تصویر و متن


بسم الله الرحمن الرحیم
ای کاش آسمان باز شود... مردی ببارد از نور... تا در نگاه نورش جانی دوباره گیریم...
----
دوستان اگه لینکی مشکل داشت در قسمت نظرات بیان بفرمایید تا دوباره بارگزاری شود...
نظرات شما باعث دلگرمی ماست...باتشکر



میثم مطیعی

دانلود کلیپ صوتی

حجم:9.86 MB | مدت زمان:10:47 | فرمت:Mp3

دانلود با لینک مستقیم


یا لَحُزنٍ طالَ

آه از اندوهی طولانی


فیه دَمعی سالَ

که اشک چشمم در آن جاری شد


فَبأَحزانی أَنوحُ لکِ یا زهراءُ

ای زهراء! با اندوه‌هایم برای تو نوحه‌سرایی می‌کنم


جَفنی الأوّاه

چشم من پر از آه و ناله‌ است


شاکراً للهِ

در حالی‌که خدا را شکر می‌کنم


إنّنی صِرتُ مُحِبًّا لَکِ یا حوراءُ

من دوست‌دار تو شده‌ام، ای حوراء!


أنتِ مَعناً لِبُکای

تو مقصود گریه‌ام هستی


و لَکِ یَعلو نِدای

و ناله‌ام تنها برای تو بلند می‌شود


سَیِّدتی لکِ الفداءُ

ای سرور من، فدای تو باد


أنا و أمّی و أبای

جان من و مادرم و پدرم


لَکِ دارٌ فی قَلبی

تو در دلم خانه کرده‌ای


مَعَ دَمی یَجری حُبّی

عشق من با خونم جاری است


واویلا

امَّ ابیها یا زهرا

ها أنا مَن ثارَ

من کسی هستم که قیام کرد


فی مَدَی الأعصارِ

در طول زمان‌ها


ضدَّ طاغوتِ الزمان ِ ضدَّ الاستکبارِ

علیه طاغوت‌ زمان و علیه استکبار


شیعةُ الکرّارِ

شیعیان حیدرکرار


دائماً أَحرارٌ

همواره آزاده هستند


ما نَهاب ُالموتَ رُغمَ الظلمَة ِو النّارِ

ما با وجود تاریکی و آتش از مرگ نمی‌هراسیم


بِصفاءٍ و وَفاءٍ

با صفا و وفاداری


بِحُضورٍ و وِلاءٍ

با حضور در صحنه و ولایت‌مداری


جِئتُ أُواسیکِ دَماً

آمدم تا با خون تو همدردی کنم


یابنتَ خَیرِ الأوصیاءِ

ای دختر بهترین اوصیاء


لَکِ دارٌ فی قَلبی

تو در دلم خانه کرده‌ای


مَعَ دَمی یَجری حُبّی

عشق من با خونم جاری است


واویلا

أمَّ أبیها یا زهرا

gomnam.ir


+یادت نرود در قنوتت بگویی:"اللهم عجل لولیک الفرج"،برای ظهورش صلوات...

نظرات  (۱)

ان شائالله خدااین برادرمیثم ماروحفظ کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی